Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Κλειδάριθμος...

Ωραίααααα, έρχεται πάλι σιγά σιγά ο καιρός να κάνουμε τη δήλωσή μας και να δώσουμε την ευκαιρία στο κράτος να μας τα πάρει λίγο ακόμα, γιατί όποιος πήρε λεφτά πίσω, πήρε. Τώρα τελείωσε, μόνο δίνεις.

Επίσης, δεν θέλω κάποιος να σκεφτεί "μααααα, όλο το χρόνο οι έξτρα φόροι που έχω πληρώσει είναι πολύ περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά, πάλι θα πληρώσω και στη δήλωση;". Ε, λοιπόν, ναι! ΤΩΡΑ είναι που θα πληρώσεις. Τα άλλα ήταν προθέρμανση.


Εμείς οι "τυχεροί" βέβαια που κάτι σκαμπάζουμε από internet, δεν χρειάζεται να ταλαιπωρηθούμε. Τόσα χρόνια, έχουμε το taxisnet.gr και κάνουμε τη δουλειά μας από εκεί. Ενώ όλοι οι υπόλοιποι (χαχαχαχα), οι άσχετοι (χαχαχαχαχα) πρέπει, λέει, χαχαχαχα, να προμηθευτούν.... χαχαχαχα.... κλειδάριθμο.... χαχαχαχα ενώ εγώ........
.....

ώπα ώπα.... τι;
κι εγώ;

Τι "κι εγώ";

Κι εγώ θέλω κλειδάριθμο;

Γιατί;

Για να ενεργοποιήσω το λογαριασμό μου;

Μααααα, ΕΧΩ λογαριασμό. Από το 2005, online την κάνω τη δήλωσή μου.

"Ναι, ναι, αλλά ήρθε η ώρα να τον ενεργοποιήσεις, 8 χρόνια αργότερα".

Ε, οκ, λογικό μου ακούγεται.... και τι πρέπει να κάνω για να πάρω κλειδάριθμο;

Πρέπει να πάω στην εφορία. Ναι, αλλά online δε γίνεται;

Όχι; Γιατί όχι; Όλοι πάνε στην εφορία;

Τι; αυτοί που δεν έχουν, αν κάνουν απλώς την αίτηση θα τους πάει ταχυδρομικά ο κλειδάριθμος;

Δηλαδή, για να καταλάβω: Εγώ, που έχω φύγει από τα πόδια σου 8 χρόνια τώρα, επειδή χρησιμοποιώ τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, και δεν σου απασχολώ προσωπικό, πρέπει να πάω να στηθώ στην εφορία, αλλά αυτός που δεν έχει και στα πρήζει ερχόμενος στην εφορία, θα του το στείλεις;

Με τα πολλά, κατέληξα κι εγώ με τον κλειδάριθμο στα χέρια μου, και μπήκα στο taxisnet, όπως πάντα, και χρησιμοποιήσα τον κλειδάριθμο για να ενεργοποιήσω το λογαριασμό που είχα πάντα, και με έβαλα σώνει και καλά να αλλάξω και τον κωδικό που είχα πάντα, κι έπρεπε να ξαναμπώ στη διαδικασία να τον επαναφέρω. Στον κωδικό που είχα πάντα.

Μπράβο κράτος! Σ'ευχαριστούμε για όλη αυτή τη χρήσιμη εμπειρία!

WELL DONE!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου