Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Συμπεριφορά

Ο κάθε άνθρωπος υιοθετεί πολλές διαφορετικές συμπεριφορές και τρόπους σκέψης ανάλογα με τους ανθρώπους που βρίσκονται κάθε στιγμή δίπλα του.

Ή μήπως όχι;

"Δίνω τον ορισμό ενός πράγματος, σημαίνει υποκαθιστώ το πράγμα με τον ορισμό" (Georges Braque)

Βολική σκέψη όταν χρησιμοποιηθεί για την αποφυγή συγκεκριμενοποίησης συναισθημάτων. Συναισθήματα και εικόνες νοηματικές είναι καλύτερο να τις βιώνουμε απλά, και απλώς, χωρίς να είναι απαραίτητο να τις εκφράσουμε.

Ο αναλυτής ορθολογιστής μέσα μου παίρνει θέση σε άλλου είδους πράγματα και καταστάσεις, πιο απτού περιεχομένου, και καλά κάνει. Άρα δεν θα ήθελα να πιστέψω ότι πρόκειται περί κάποιας εσωτερικής σύγκρουσης μια και οι δύο συμπεριφορές αντιμετώπισης καταστάσεων που προαναφέρθησαν αποτελούν απλώς δύο διαφορετικά τμήματα ενός κοινού τομέα.

Όλος αυτός ο ορθολογισμός με κάνει να νιώθω καλύτερα όσον αφορά στη στάση μου, δηλαδή στην αποφυγή του να προσπαθήσω να καταλάβω αν είμαι "ευτυχισμένος", "ερωτευμένος", αν "αγαπάω", "μου λείπει", αν είμαι "έξυπνος", "'ομορφος", "άντρας" και αμέτρητους άλλους τίτλους που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται από την πλειοψηφία των ανθρώπων ως ταμπέλες που σημαδεύουν την προσωπικότητα και τις συμπεριφορές του καθενός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου