Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Λεφτά υπάρχουν


Τόσα κι άλλα τόσα κι άλλα τόσα ψέματα από τον κάθε κακομοίρη εκεί μέσα που μας φτύνει μες τα μούτρα κι εμείς κοιτάμε δεξιά αριστερά για να δούμε από που βρέχει.

Κι έχεις τον ένα χοντρό να σου λέει ο κακομοίρης ότι δεν έχει να πληρώσει τη ΔΕΗ (αυτός που θέλεις 6-7 τετράφυλλα για να συμπληρώσει ένα Ε9) και έχεις και τον άλλο χοντρό που από τη μία όταν τον κολλάς στον τοίχο λέει ότι επειδή η ερώτηση έχει κοινοβουλευτικό τόνο, θα την απαντήσει όταν την ακούσει στη Βουλή, κι από την άλλη ότι όταν συζητάει στο Ecofin μιλάει από την πλευρά του συνταξιούχου και του μισθωτού.

Που την ξέρεις ρε τομάρι την πλευρά του συνταξιούχου και του μισθωτού;

Και ποιο από τα υπόλοιπα τομάρια θα σου την κάνει την ερώτηση μέσα στη Βουλή για να την απαντήσεις κιόλας;

Μέχρι που θα πηγαίνουν οι προκλήσεις; Τι άλλο σκοπεύετε να κάνετε;

Γιατί το μόνο που βλέπω κάθε μήνα είναι να χάνω λεφτά, και γιατί να φτάσω στο σημείο ώστε το μόνο που να με κρατάει είναι το να λέω ότι "τουλάχιστον έχω ακόμα δουλειά";

Πού κολλάει ρε καραγκιόζη η μείωση της δαπάνης του κράτους με τη μείωση των μισθών του ιδιωτικού τομέα; Άμα γουστάρει ο ιδιώτης εμένα να με πληρώνει τόσο, εσένα τι σε κόφτει; Έχεις ΣΚΑΤΑ στο καύκαλό σου και είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι αν μου κόψεις το μισθό, τον οποίο έτσι κι αλλιώς ΔΕΝ πληρώνεις εσύ, αφενός μειώνεις τις ασφαλιστικές εισφορές που μου κλέβεις, κι αφετέρου αφού με αφήνεις με λιγότερα, θα σταματήσω να ξοδεύω άρα πάλι τ' αρχίδια μου θα πάρεις από λιγότερους φόρους και λιγότερο ΦΠΑ;

Γιατί δεν μας είπες από την αρχή το τελείωμα της φράσης;

"Λεφτά υπάρχουν! Τα δικά σας, κι εγώ θα σας τα πάρω όλα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου