Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Ναυτεργάτες και σκουπίδια

Όχι, όπως και σε παλαιότερο άρθρο, τα δύο μέρη του τίτλου δεν έχουν σχέση μεταξύ τους. Απλώς, για το ένα άκουσα σήμερα στην τηλεόραση (τι θέλω κι εγώ πρωί πρωί και την ανοίγω;) και το άλλο το βίωσα κατεβάζοντας τα σκουπίδια.

Για το πρώτο, αυτό που μου έκανε εντύπωση, ήταν ότι αυτοί οι αστείοι τύποι του Π.Α.ΜΕ. είναι ότι τους κάτσει κάθε φορά. Για παράδειγμα, αυτή τη βδομάδα ας πούμε, μας νοιάζουν οι ναυτεργάτες. Στον πούτσο μας τους έχουμε γραμμένους τους αγρότες που βλέπουν τη σοδειά, και μαζί το εισόδημα τους για κάποιους μήνες, να σαπίζει. Γιατί πως να το κάνουμε, τώρα οι ναυτεργάτες έχουν δίκιο. Εντάξει, και οι παραγωγοί έχουν δίκιο. Αλλά πιο πολύ δίκιο έχουν οι ναυτεργάτες. Την άλλη εβδομάδα, βλέπουμε!

Και πάμε τώρα στα 
Εντάξει, δε λέω, ωραία ήταν που τα είχαμε στα πόδια μας, αλλά καιρός ήταν να τα ξεφορτωθούμε. Τα πήραμε καλά μυρωδιά. Ήταν βέβαια στη μέση τα εξίσου δίκαια αιτήματα εκείνων των εργατών, οι οποίοι δεν δούλευαν γιατί σε κάτι ήθελαν να αντισταθούν, αλλά δεν είχαν και επίσημα απεργία, οπότε πληρώνονταν κανονικά (αναρωτιέμαι αν μπορώ να το κάνω κι εγώ αυτό...), και γενικά όλοι έχουν δίκιο, αλλά εγώ ο μαλάκας είμαι που την πληρώνω. Τέλος πάντων, δεν ήταν αυτό το θέμα.

Βλέπω σήμερα από το μπαλκόνι τους τυπάδες και μαζεύουν, λέω ωραία, θα κατεβάσω τους 2 τόνους που έχω στο μπαλκόνι (γιατί δεν ήμουν από τους γύφτους που όλες αυτές τις μέρες συνέβαλαν στο να κοντράρεται ο σωρός έξω από το σπίτι μου με το Έβερεστ, αλλά και αυτό πάλι είναι άλλο κεφάλαιο), και κατεβάζω τα σκουπίδια, και τις σακούλες με την ανακύκλωση.

Φτάνω κάτω, με βλέπει ο τυπάς, μου κάνει νόημα "ρίχτα ρίχτα στο απορριματοφόρο", κάνω εγώ μια έτσι, πάνε μέσα, όλα ωραία και καλά. Λέω "αυτά;", μου λέει "ρίχτα ρίχτα", λέω είναι ανακύκλωση και ψάχνω με το μάτι έναν

Λέει, ρε ρίχτα μέσα, του λέω μα είναι ανακύκλωση, να τα ρίξω στον μπλε κάδο;

Μέσα στα 3 msec που διερεύνησα το βλέμμα του, είδα το συλλογισμό "ωχ, μαλάκας ψυχάκιας με την ανακύκλωση, που να πιάσεις κουβέντα πρωί πρωί, και να του πεις ότι όλα στον ίδιο κουβά πάνε" και μου είπε "ναι ναι βάλτα εκεί".

Το προφανές συμπέρασμα μάλλον είναι ότι να κι αν τα ρίχνεις στο μπλε κάδο, να κι αν δεν τα ρίχνεις. Όλα στον ίδιο κουβά πάνε.

Καλημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου