Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

WTF??? Κινητά τηλέφωνα.

Ξεπερνάμε, πριν καν αρχίσουμε, το γεγονός ότι αυτές οι μαλακίες που κουβαλάμε στις τσέπες μας είναι φορητά τηλέφωνα, μια και μπορούμε να τα "φέρουμε" (κουβαλάμε, κρατάμε κλπ) κι όχι κινητά, μια και όπου και να τα αφήσεις, δεν πρόκειται να κινηθούν, εκτός κι αν κάνει σεισμό ή κλάσει ο χοντρός που κάθεται δίπλα σου.

Επίσης δεν θα ασχοληθώ με την ενόχληση που μου παρέχεις κακομοίρη ανθρωπάκο με το ότι χρησιμοποιείς το "τηλέφωνο" για χίλιες δυο μαλακίες εκτός από το να μιλήσεις με κάποιον. Πάει η χρήση "όταν ακούω κάτι να χτυπάει, πατάω ένα κουμπί και μιλάω με κάποιον που δεν είναι κοντά μου". Τώρα κάνουμε όλα τα υπόλοιπα εκτός από αυτό (όπως το να σέρνουμε τουβλάκια για παράδειγμα...).

Αλήθεια πως φτάσαμε από αυτό (ο μπετόβλακας έφερε τα lego του μαζί. Τι χτίζεις;)









μέσα σε λίγα χρόνια σε αυτό;








Πάντως όχι, δεν θα ασχοληθώ με αυτό.

Γιατί βρε γ@μημένε, το κινητό σου, το φορητό σου, που είτε είναι μπακατέλα, είτε είναι high tech, δεν το σηκώνεις; Γι' αυτό δεν είναι κινητό; Για να το έχεις μαζί. Αν είναι να το αφήνεις σπίτι, ή να μην το σηκώνεις, τότε βάλτο και στον κώλο σου.

Ποιος ο λόγος να έχεις μια συσκευή που επιτρέπει σε κάποιον να σε βρίσκει όταν δεν είσαι στο σπίτι ή στη δουλειά, αν ΔΕΝ σε βρίσκει;

Ακόμα χειρότερο είναι όταν ύστερα από 4 χρόνια, που βλέπει ότι "πωωωω πω, με πήρε τηλέφωνο... τι να ήθελε άραγε;" (χυνόταν το αίμα μου στο πάτωμα του μπάνιου κι ήθελα να πω αντίο στον κόσμο, αλλά δε γ@μιέται, δεν το σήκωσες...) αποφασίζει να σε πάρει...

Όχι ρε, να μη με πάρεις τηλέφωνο. Αν σε ξαναθέλω, θα σε πάρω εγώ. Γιατί μπορεί όταν σε πήρα, αυτό να ήταν το μόνο ενδιαφέρον πράγμα που έβρισκα στον κόσμο πριν κόψω τις φλέβες μου με τηλεκάρτα. Αυτό δε σημαίνει ότι τώρα θέλω να σ'ακούσω.

Αν εγώ σηκώνω μέρα νύχτα το τηλέφωνο όταν χτυπήσει, γιατί για να με πάρει κάποιος πάει να πει ότι κάτι με θέλει, περιμένω κι από σένα να κάνεις το ίδιο. Αν δεν θέλω να απαντήσω, αν δεν είμαι διαθέσιμος, θα το απενεργοποιήσω. Οπότε, βλάκα, όταν σε παίρνω, ή κούνησε το κουλάδι σου και απάντησε, ή ψόφα.

2 σχόλια: